Kang Minhyuk instagram Update
اولین وب اختصاصی کمپانی FNC
تاریخ : چهار شنبه 29 / 4 / 1394
نویسنده : Setayesh

نشاندهنده بزرگیست#یک روز خوب




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: CN BLUE , News , ,
برچسب‌ها: Kang Minhyuk instagram Update ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
Lord Okashi در تاریخ : 1394/5/2/5 - - گفته است :
منم خوشحالم اینو می شنوم !!
نه خواهش می کنم ، این چه حرفیه ؟ شما از خیلی از فن سایت هایی که من می شناسم فعالترید و سریع تر آپدیت می کنین !! واقعاً خسته نباشید !!
درضمن کلاس هاتون خیلی مهمترن پس زیاد خودتون رو اذیت نکنین !!
الان داشتم به پرنیا جان هم می گفتم؛ ببخشید اگه بعضی وقتا جوابم رو میدین نمی تونم جواب بدم ... من همیشه جواب هاتون رو می خونم فقط بعضی وقتا فرصتش پیش نمیاد جواب بدم . یه وقت فکرنکنین که اصلاً جوابتون رو نخوندم!!
پاسخ:نه خانومی ممنون از این که به فکرید خواهش میکنم منم از شما ممنونم که اینقدر مهربون هستیددرک میکنید (:

<-CommentGAvator->
N در تاریخ : 1394/4/30/2 - - گفته است :
آها ممنون
پاسخ: (:

<-CommentGAvator->
N در تاریخ : 1394/4/30/2 - - گفته است :
ببخشید چرا کامنت منو که واسه پست دوم ثابتتون گذاشتم تایید نمیکنید و جواب نمیدید؟؟
پاسخ:خانمی اون پست برای پرنیاست خودش بیاد بهتون جواب میده

<-CommentGAvator->
Lord Okashi در تاریخ : 1394/4/29/1 - - گفته است :


واااای، امروز بلاخره وقت پیدا کردم بیام اینجا !!
خوشحالم که مثل همیشه فعالید !!
fighting !! ^.^
پاسخ:خوشحالم میبینم نظراتتون (: شرمنده یکم ضعیف عمل میکنم طرح کنکوریم و هزار دردسر یکم کلاس هام اکی شه قول میدم منظم تر بشم ممنونم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
اولین فن کلاب اختصاصی کمپانی FNC ما اینجا اخبار گروه های کمپانی FNC که شامل: CNBLUE - FTIsland - Juniel - AOA - N.Flying می شه پوشش می دیم. فقط هم با وب های کره ای تبادل لینک میشه!